تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
سرخط خبرها

بذرپاش: ابتکاراتی در حوزه مسکن در راه است| نوسازی ناوگان هوایی در دستور کار وزارت راه

  • کد خبر: ۱۴۰۵۳۶
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
بذرپاش: ابتکاراتی در حوزه مسکن در راه است| نوسازی ناوگان هوایی در دستور کار وزارت راه
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت نوسازی صنعت هوایی گفت: نوسازی ناوگان و کیفیت بخشی خدمات به مردم در این حوزه در دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه برای پوشش این رویداد اظهار کرد: این رویداد باید کمک کند حمل و نقل فناورانه‌تر و مردم پایه شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور بنده در این نمایشگاه به دلیل تاکید بر همکاری با بخش خصوصی است، افزود: بخش خصوصی می‌تواند یاری دهنده دولت و مردم باشد.

وزیر راه و شهرسازی با گرامی داشت یاد مرحوم قاسمی تصریح کرد: تمامی سیاست‌های وزیر سابق راه و شهرسازی و همچنین دولت قبل در دستور کار قرار دارد.

بذرپاش با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری ما به اتمام رساندن کریدور شمال به جنوب است گفت: به دنبال تامین منابع برای تکمیل این کریدور‌ها هستیم چراکه منابع فعلی کفاف تکمیل آن‌ها را نمی‌دهد.

وی در رابطه با تکمیل راه آهن رشت- آستارا افزود: امروز صبح با طرف‌های خارجی پیرامون این موضوع جلسه داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سهم حمل ریلی بار از ۱۰ درصد باید به ۳۰ درصد ارتقا پیدا می‌کرد که این مهم تا کنون محقق نشده لذا تا سهم ریل در افزایش ترانزیت کالا انجام نشود، نمی‌توان بر روی قیمت کالا مانور داد.

عضو کابینه سیزدهم در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل تصریح کرد: برای نوسازی ناوگان از روش‌های تشویقی که مد نظر داریم از طریق مجلس برای منتج شدن به نتیجه در حال پیگیری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بهسازی راه‌ها مدت زیادی است که انجام نشده، یادآور شد: تا دیشب برای این موضوع در دولت به دنبال کسب مجوز بهسازی بودیم.

وی گریزی به بحث نوسازی صنعت هوایی زد و گفت: هم نوسازی ناوگان و هم کیفیت‌بخشی خدمات به مردم در دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

بذرپاش ادامه داد: در اقتصاد دریا فاصله زیادی با صنعت جهانی داریم لذا نیازمند سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نظر دولت بر رونق حوزه حمل و نقل است چرا که در اکثر مذاکرات با کشور‌های خارجی به ویژه همسایگان این موضوع محور مذاکرات طرفین قرار دارد.

بذرپاش در پایان گفت: در حوزه مسکن ابتکاراتی خوبی در راه است لذا هر هفته منتظر اخبار این حوزه باشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->